Pagina's

donderdag 6 oktober 2016

Campo’s Foodtruck by Dries Campo

Foodlover Dries Campo viel als een blok voor de gezellige sfeer op foodtruckfestivals. 
Reden genoeg om het roer om te gooien en van zijn passie zijn beroep te maken. 

Koken werd voor hem een avontuur, een ontdekkingstocht langs nieuwe smaken en combinaties. 
Dankzij zijn Italiaanse roots heeft hij een neus voor kruidingen en een feeling die zijn gerechten helemaal “bellisimo” maken!


Dries is een full – time foodtrucker. 
Met Campo’s wil hij Italiaanse streetfood op de kaart zetten. 
Hij bereidt kwaliteitsproducten voor food-addicts, die een iets specialere toets weten te appreciëren. 
Passie, gedrevenheid en gevoel voor koken spatten er van af. 
Er valt een flinke dosis inspiratie te proeven in dat busje vol Italiaanse lekkernijen.


Kan je ons vertellen hoe je bent begonnen met Campo’s Foodtruck ?

Mijn passie voor koken ontstond als hobby. 
Van beroep was ik carrossier. 
Iets helemaal anders dan wat ik nu doe, dat weet ik! 
Op een gegeven moment werd ik echter ziek, klierkoorts. 
Dat heeft mijn leven omgegooid. 
Ik zat een jaar thuis en daardoor verloor ik mijn job. 
Na mijn herstel kwam ik als barman in de horeca terecht. 
Eerst voor 4 uurtjes per week en zo ben ik rustig aan terug werkuren beginnen opbouwen. 
Uiteindelijk was ik 40 à 50 uur in de week aan het werk, je kent dat hé, “horeca”. 
Na een tijdje ben ik gestopt, ik voelde dat het tijd was voor iets nieuws!


Lees het gehele artikel op PROJECT ARTUUR

Voor meer informatie en direct contact kunt u uw inhoudelijke aanvraag 
naar ons MAILEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten